Доступні курси

Ми розуміємо, що в час війни перед освітянами постає ще більше нових викликів. Їх подолання вимагає специфічних знань і вмінь, зокрема з психології. Щоб допомогти педагогам підвищувати рівень психологічної компетенції, Міжнародний благодійний фонд «Карітас України» разом із українською платформою онлайн-освіти Prometheus розробив дистанційний курс «Стрес-менеджмент для освітян». Навчальна програма курсу побудована на сучасних науково обґрунтованих підходах та перевірених практиках із психологічної підтримки учасників освітнього процесу, які пережили чи переживають психотравмівні події. Чому педагогічний стрес-менеджмент на часі? Стрес і вигорання. Робота в освітній сфері може бути дуже напруженою внаслідок постійної взаємодії з іншими людьми, різнопланових адміністративних завдань, суспільних та соціальних викликів, а методики стрес-менеджменту допомагають запобігати вигоранню та підтримувати позитивний підхід до роботи. Ефективність та продуктивність. Вивчення стрес-менеджменту дає змогу педагогам більше контролювати свої емоції та реакції на стресові ситуації, залишаючись зосередженими та енергійними. Це позитивно впливає на загальну продуктивність і якість роботи. Здоров'я та добробут. Постійний стрес негативно позначається на фізичному та психологічному здоров'ї педагогів, а мета базових принципів стрес-менеджменту – зниження ризику виникнення різних психосоматичних проблем і підвищення загального рівня добробуту. Взаємовідносини й комунікація. Здатність ефективно управляти стресом також позитивно впливає на взаємовідносини з колегами, студентами та батьками. Люди, які володіють навичками стрес-менеджменту, зазвичай краще сприймають конструктивний підхід у взаємодії з іншими. Які основні завдання курсу? Збереження та зміцнення психологічного здоров'я вчителів. Поглиблення навичок регуляції власних психоемоційних станів та запобігання вигоранню в педагогічній діяльності. Формування компетенцій, потрібних для надання базової психосоціальної підтримки всім учасникам освітнього процесу – собі, колегам, учням, батькам. Створення безпечного психологічного простору в умовах освітнього закладу для взаємопідтримки, відновлення ресурсів, пошуку нових можливостей і сенсів для щасливого життя. Чого навчаться педагоги на цьому онлайн-курсі? Виявляти й усвідомлювати власні реакції на стресові ситуації. Користуватися методами та прийомами саморегуляції й подолання стресу в професійній діяльності та в особистому житті. Розвивати стресостійкість і позитивне мислення. Сприймати нестандартні та стресові ситуації в контексті нових можливостей. Використовувати різні шляхи надання допомоги та підтримки в педагогічному, учнівському та батьківському колективах. Кому курс буде особливо корисним? Педагогам із різних регіонів України. Освітнім управлінцям. Психологам і соціальним педагогам закладів освіти.

Курс з  яким ми  будемо працювати називається «Розвиток продуктивного мислення учнів 1-4 класів», за програмою Гісь О.М. Для роботи за цим курсом я використовую посібник «Планета Міркувань» (авт. Ольга Гісь), який вважається робочою книжкою учня. Урок розвитку продуктивного мислення допомагає розв’язувати нестандартні задачі, розвиває продуктивне мислення, інтуіцію, вчить співставляти слова з їх схематичним зображенням, прищеплює інтерес до спільного пошуку дій.

Тепер розберемо

1.Множення десяткових дробів

2.Ділення десяткових дробів

На даному курсі ми розглянемо основні властивості десяткового дробу.

1.Навчимось округлювати числа до потрібного класу.

2. Навчимось додавати та віднімати десяткові дроби.

Вивчення проблематики впровадження STEM освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. Перші кроки. Методи

Однією із найважливіших ділянок роботи центру є впровадження технологій електронного навчання в навчальний процес.

Використання електронного навчального середовища, як системотворчої компоненти у впровадженні технологій змішаного навчання, стає необхідним для того, щоб йти в ногу із змінами в освіті, щоб підтримувати ефективність викладання і навчання в університеті, створювати оптимальні умови для розвитку цифрових навичок студентів та викладачів УКУ, сприяючи в т.ч. підвищенню якості викладання та дієвій підтримці самостійного  навчання.

Створення єдиного цифрового середовища

Вітаємо на курсі впровадження інновацій у школах!

Доктори Джастін Рейч та Пітер Сенгі, ваші викладачі на цьому курсі, у відео діляться деякими ключовими ідеями та роз’яснюють, як саме та над чим саме ви будете працювати впродовж навчання. Незалежно від того, хто ви — лідер спільноти вчителів, адміністратор чи інший член освітньої спільноти, ми раді навчатися разом з вами!

Під час перегляду відео пам’ятайте про питання, які ми наводимо нижче. А також діліться своїми думками на форумах:

• Якби ви створювали свій власний цикл впровадження інновацій, ви б включили в нього ці етапи? Чи могли б ви назвати інші етапи, які варто включити до циклу?

• Подумайте про нещодавній проєкт чи ініціативу, у якій брала участь ваша школа. Чи можете ви виділити чотири фази циклу впровадження інновацій з цього проєкту? Що було складним на кожному з етапів? Що було захопливим?


Правові аспекти та бухгалтерський облік різноманітних операцій з капіталом.
Кожне підприємство знайде інформацію, потрібну саме йому.

Коротка інформація про курс

Анотація курсу

Анотація курсу

Курс до предмету "Менеджмент електронного навчання в освітніх установах"

      Як відомо, ми живемо в епоху глобалізації. Aнглійська мова, як універсальна міжнародна мова, є важливим елементом глобалізації, яка використовується в багатьох країнах. Тому, щоб відповідати глобальним тенденціям, в переважній більшості університетів у всьому світі англійська мова є одним із обов’язкових для вивчення предметів. Часто важливим, навіть вирішальним чинником при поданні заявки на певну посаду, в університет чи членство в установі є рівень вашого володіння цією мовою. Після вступних випробувань фінальний раунд зазвичай включає інтерв'ю англійською мовою. Компанії визнають та приймають на роботу тих кандидатів, які, крім відповідних навичок та кваліфікації, також вільно володіють англійською мовою.

     Окрім безперечної значущості англійської мови в наші дні, важливим є і те, що, вивчаючи нову мову, ви працюєте над собою та розвиваєте нові навички. Англійська мова є правильним вибором, оскільки це мова всього світу, і вона, безумовно, допоможе вам висловитись і представити себе найкращим чином, де б ви не опинились.

      Загалом, не треба боятися вчитися, варто лише бути наполегливим.

      Якщо ви будете крокувати до своєї мети кожного дня, то врешті-решт ви її досягнете.

       Пам’ятайте: читання, перегляд, слухання, написання, і нарешті, спілкування, на 100% забезпечать вам грандіозний прогрес у вивченні англійської мови!

Електронне навчання – це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання (наприклад, асоціативно-рефлекторна) нікуди не діваються, просто з’являється інший спосіб зв’язку. (НУШ)

Масові відкриті онлайн-курси, або MOOC (Massive open online courses), безумовно зробили революцію в освіті: сотні онлайн-курсів з програмування, математики, менеджменту та інших дисциплін від кращих університетів світу та топових ІТ компаній стали доступні кожному, в кого є комп’ютер та інтернет. (https://dou.ua/lenta/articles/mooc-stories/)

Модуль: Наочне представлення результатів менеджерських досліджень з використанням  можливостей інформаційних технологій

Програма розрахована на вивчення основ інформатики у вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють  підготовку  на основі базової  загальної  середньої освіти.

Курс «ІКТ-компетентність вчителя» розроблено у відповідності до порад ЮНЕСКО щодо впровадження стандартів ІКТ-компетентності вчителів (ICT Competency Standards for Teachers, ICT-CST)

Курс розповість про планування, розрахунки та необхідні приготування для повепнення на Землю з далеких космічних мандрів

                                                             Викладач : Гребеник Ірина Сергіївна

Програма підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО задля розвитку їх цифрової компетентності

Курс ознайомить Вас і допоможе Вам підчас фахової виробничої практики.

Використовуючи цей курс Ви зможете ретельно ознайомитись з вимогами для студентів-практикантів, нормативними документами, законодавчою базою, отримати приклади звітної документації та ретельно підготуватися до уроків.

Курс ознайомить із онлайн-сервісами для створення інфографіки, кросвордів, хмарок понять, дидактичних ігор та вікторин, а також мультисервісами для створення інтерактивних вправ. 

  1. Управління проектами
  • У чому полягає стратегічна роль проектів в управлінні компанією. Яке значення майстерності управління проектами для збільшення конкурентоспроможності компанії.
  • Яке значення мають документи проекту – резюме, картки і журнал ризиків.
  • Як планувати проект – розбиття на етапи і роботи, встановлення взаємозв'язків між роботами, оцінка тривалості робіт, необхідних для виконання ресурсів та їх вартості.
  • Яку роль в проекті відіграють керівник проекту та його спонсор.
  • Як управляти виконанням проекту для зменшення негативного впливу факторів. 

традвлордлкво

ьбчтртвдрибч

чвтилачюатьлю

Впровадження навчальної дисципліни "Медіаграмотність" в початкову освіту.

Персоналізація навчання є однією з найактуальніших тем в педагогічній практиці. В умовах онлайн-освіти це питання постає в новому світлі, адже цифрові засоби можуть значно розширити шляхи для перетворення процесу навчання в індивідуальний процес, який найкраще відповідає можливостям та потребам кожного учня. Даний курс допоможе вчителям зрозуміти, як максимально ефективно використовувати цифрові інструменти для створення персонального освітнього простору.

У рамках курсу учасники ознайомляться з різними можливостями використання ШІ для створення інтерактивних завдань, які сприяють розвитку критичного мислення, творчих навичок та інформаційної грамотності. Курс також охоплює етичні аспекти використання технологій у навчанні, забезпечуючи учасникам знання про безпечне та відповідне застосування ШІ. У результатах проходження курсу учасники отримають практичні навички для впровадження інноваційних методів навчання, що сприяють покращенню освітнього процесу.

Цей курс призначений для молодих викладачів та педагогів, які бажають отримати сучасні знання та навички для ефективної роботи в освітніх закладах. Основна мета курсу – підготовка спеціалістів, здатних застосовувати інноваційні педагогічні підходи та інтегрувати цифрові технології в навчальний процес.

Протягом курсу учасники дізнаються про:

  • Новітні методики навчання, що орієнтовані на учня та його індивідуальні особливості.
  • Використання електронних ресурсів і платформ для створення інтерактивного та гнучкого навчального середовища.
  • Підходи до диференційованого навчання, розвиток критичного мислення та формування навичок 21-го століття у студентів.
  • Інструменти для організації дистанційного навчання та створення власних цифрових навчальних матеріалів.

Курс включає як теоретичні заняття, так і практичні завдання, що дозволяють набути реальний досвід використання інноваційних методик і цифрових технологій в освіті. Учасники отримають можливість працювати з провідними фахівцями у сфері освіти та поділитися власним досвідом.

По завершенню курсу кожен учасник отримає сертифікат, що підтверджує його професійну підготовку до сучасних викликів в освітній галузі.

Цей курс покликаний розвивати в учнів основи критичного мислення, необхідні для успішного навчання та повсякденного життя. Протягом програми учні ознайомляться з основними принципами аналізу, оцінки інформації та логічного мислення.

У курсі будуть розглянуті такі теми, як:

  • Аналіз інформації: як розрізняти факти, думки та переконання.
  • Логічні міркування: розвиток навичок аргументації та оцінки доказів.
  • Розв’язання проблем: практичні методи для ефективного вирішення складних ситуацій.
  • Творче мислення: заохочення нестандартних підходів до ідей та рішень.

Навчальна програма курсу побудована на сучасних науково обґрунтованих підходах та перевірених практиках із психологічної підтримки учасників освітнього процесу, які пережили чи переживають психотравмівні події.

Чому педагогічний стрес-менеджмент на часі?

Стрес і вигорання. Робота в освітній сфері може бути дуже напруженою внаслідок постійної взаємодії з іншими людьми, різнопланових адміністративних завдань, суспільних та соціальних викликів, а методики стрес-менеджменту допомагають запобігати вигоранню та підтримувати позитивний підхід до роботи.

Ефективність та продуктивність. Вивчення стрес-менеджменту дає змогу педагогам більше контролювати свої емоції та реакції на стресові ситуації, залишаючись зосередженими та енергійними. Це позитивно впливає на загальну продуктивність і якість роботи.

Здоров'я та добробут. Постійний стрес негативно позначається на фізичному та психологічному здоров'ї педагогів, а мета базових принципів стрес-менеджменту – зниження ризику виникнення різних психосоматичних проблем і підвищення загального рівня добробуту.

Взаємовідносини й комунікація. Здатність ефективно управляти стресом також позитивно впливає на взаємовідносини з колегами, студентами та батьками. Люди, які володіють навичками стрес-менеджменту, зазвичай краще сприймають конструктивний підхід у взаємодії з іншими.

Які основні завдання курсу?

  • Збереження та зміцнення психологічного здоров'я вчителів.
  • Поглиблення навичок регуляції власних психоемоційних станів та запобігання вигоранню в педагогічній діяльності.
  • Формування компетенцій, потрібних для надання базової психосоціальної підтримки всім учасникам освітнього процесу – собі, колегам, учням, батькам.
  • Створення безпечного психологічного простору в умовах освітнього закладу для взаємопідтримки, відновлення ресурсів, пошуку нових можливостей і сенсів для щасливого життя.

Чого навчаться педагоги на цьому онлайн-курсі?

  • Виявляти й усвідомлювати власні реакції на стресові ситуації.
  • Користуватися методами та прийомами саморегуляції й подолання стресу в професійній діяльності та в особистому житті.
  • Розвивати стресостійкість і позитивне мислення.
  • Сприймати нестандартні та стресові ситуації в контексті нових можливостей.
  • Використовувати різні шляхи надання допомоги та підтримки в педагогічному, учнівському та батьківському колективах.

Кому курс буде особливо корисним?

  • Педагогам із різних регіонів України.
  • Освітнім управлінцям.
  • Психологам і соціальним педагогам закладів освіти.

Дисципліна «Розробка системи управління цифровою трансформацією комерційної нерухомості (на прикладі м. Ірпінь та м. Буча)» присвячена вивченню сучасних підходів до впровадження цифрових технологій у сфері управління нерухомістю. У межах курсу розглядаються теоретичні основи управління комерційною нерухомістю, етапи та концепція цифрової трансформації, а також міжнародний і вітчизняний досвід цифровізації галузі. Окрема увага приділяється нормативно-правовим аспектам та інституційним умовам розвитку цифрового менеджменту в Україні. Практична частина курсу спрямована на аналіз стану ринку комерційної нерухомості в містах Ірпінь та Буча, оцінку рівня цифрової зрілості управлінських процесів, обґрунтування потреби у цифрових рішеннях і проєктування системи управління цифровою трансформацією. Студенти опановують принципи створення моделей взаємодії учасників процесу управління, інструменти аналітики та методи оцінки ефективності цифрових перетворень. Результатом навчання є формування у здобувачів компетентностей щодо розробки, впровадження та оцінювання систем цифрового управління нерухомістю, а також уміння інтегрувати такі рішення у стратегії розвитку Smart City.